Rendezvous
S2, A10: Michael och Saras återförening är allt annat än romantisk då Mahone och Kellerman är fast beslutna om att hålla dem isär - permanent. Lincoln får hjälp från en fadersfigur samtidigt som LJ möter en sedan länge försvunnen släkting. Sucre planerar en flykt med Maricruz och T-Bag möter ett välbekant ansikte samtidigt som han håller nyckeln till hans frihet.