Alias Rendezvous
S1, A21: Sydney och Dixon måste åka till en nattklubb i Paris, där Sark ska ge ampullen till Khasinau. Dixon ska stjäla sidor från ett Rambaldimanuskript. Wills värld börjar rasa samman när han gräver sig djupare ner i utredningen om SD-6, och Dixon börjar ifrågasätta vad Sydney håller på med.