S1, A1: Direkt efter att ha suttit 17 år i federalt fängelse, kraschar Edwin Alexander tillbaka in i sin dotter Paiges och hennes tonårsson Finns liv – precis när Paige försöker uppnå sin livslånga dröm om att köpa sitt eget hus.