UnPrisoned
En rörig men perfektionistisk relationsterapeut och ensamstående mammas liv vänds upp-och-ned när hennes pappa kommer ut ur fängelset och flyttar in med henne och hennes tonårsson.
Repetition Compulsion
Direkt efter att ha suttit 17 år i federalt fängelse, kraschar Edwin Alexander tillbaka in i sin dotter Paiges och hennes tonårsson Finns liv – precis när Paige försöker uppnå sin livslånga dröm om att köpa sitt eget hus.
Paige vill bara vara normal och försöker bevisa det genom att vara värd för en fest för en kollega, men det går inte riktigt som planerat. Samtidigt gör Edwins nya affärssatsning honom till hjälte.
Paige, Edwin och Finn tar en tur till sina förfäders hem på landsbygden i Alabama, där det händer mycket mer än vad man ser på ytan.