Repetitionen
S1, A6: När pressen stiger före den nya säsongens premiär, får Rodrigo ett utbrott. Hans uppförande gör att symfoniorkesterns affärsrådgivare, Edward, varnar Gloria – precis när hennes stjärndirigent tar orkestern med på en överraskningsutflykt. I kölvattnet av allt drama, undrar Alex varför Hailey inte svarar när han ringer.