S2, A14: När Gavin står inför döden gör Eve och hennes familj ett desperat försök att ställa allt till rätta... även om en oväntad vändning hotar att slita dem isär för alltid. Veronica avslöjar en hemlighet som gör att hennes förhållande med Lucas sätts på spel.