S1, A6: En kvinna som blir överfallen av ett aggressivt väsen räddas av sin avlidne sons ande. En jungfru som blev mördad på 1800-talet fortsätter att arbeta på det gamla hotellet i Texas. En demon som besatt en tonåring hotar hans unga familj. Filmstjärnespöken från stumfilmens tid uppträder som deformerade kroppsdelar på skådespelare i en modern film. En dotter som begick självmord och familjens avlidna hund hemsöker fortfarande huset där de bodde. Vi får också se restaurangen som bjuder sina matgäster på paranormala upplevelser.