Return of The Spider Slayers
S1, A3: Kingpin erbjuder sig att förse Alistair med pengarna han behöver för att bygga fler av Spencers Spider-Slayer-robotar och hävdar att Spider-Man är ansvarig för sin fars död. Alistair återbygger framgångsrikt Black Widow och skapar en ännu större robot, som han ger namnet "Tarantula". Efter att de två Spider-Slayer-robotarna fångat Spider-Man så använder Alistair sig av honom för att lura till sig J. Jonah Jameson, som han också ser som ansvarig för Spencers död.