New Girl Return to Sender
S5, A20: Sam träffar en gammal vän från medicinska fakulteten som verkar ha romantiska känslor för honom, vilket försätter Jess i ett dilemma. Nick oroar sig för att Gavin kommer att göra Schmidt besviken igen. Winston blir sårad.