Grey's Anatomy Reunited
S16, A3: Meredith går emot protokollet när hon hjälper Jo med en svår procedur på avstånd: systrarna till en patient som blivit hjärndöd efter ett fall på en byggplats måste bestämma om hon ska hållas vid liv eller ej.