S1, A2: I detta andra avsnitt fortsätter Bradley sin resa genom Egypten för att lösa mysterierna kring den STORA SPHINXEN innan han beger sig ner under jorden till det gåtfulla SERAPEUM med sina exakt utskurna gigantiska granitsarkofager.