Bradley Walsh: Egypt's Cosmic Code
Written in the Stars
Den engelske skådespelaren och programledaren Bradley Walsh berättar här om sin livslånga fascination för det forna Egypten. Som före detta ingenjör på Rolls Royce har Bradley många frågor om Egyptens största ikoner – pyramiderna.