Bradley Walsh: Egypt's Cosmic Code Written in the Stars
S1, A1: Bradley Walsh berättar om sin livslånga fascination för det forna Egypten i detta första avsnitt. Som före detta ingenjör på Rolls Royce har Bradley många frågor om Egyptens största ikoner – pyramiderna.