Edge of the Unknown Riding the Avalanche
S1, A5: År 2016 var elitsnowboardaren Travis Rice ute och åkte i Alaskas vildmark när han hamnade mitt i en lavin. När han ser tillbaka på händelsen reflekterar Travis över det närapå dödliga misstag som tvingade ut honom i okänt territorium.