Edge of the Unknown
The No Fall Zone
Friskidåkaren Angel Collinson kan ståta med sportens främsta meriter, från förstaplatser till bästa "repor". I ett försök att bryta ny mark går hon med på att åka nedför några av Alaskas brantaste bergsryggar.
År 2013 var elitkajakpaddlaren Gerd Serrasolses ute på uppdrag i Chiapas i Mexiko när han nästan drunknade i en oväntad virvel.
Den legendariske klättraren Conrad Anker och hans adept David Lama vill bli de första som bestiger Lunag Ri, Himalayas högsta obestigna topp.