Roberta's Funeral
S1, A6: Bill åker till Juniper Creek till sin pappa Franks fru Robertas begravning och för att ge Roman ett erbjudande. Lois ser en möjlighet att bli Franks första fru vid Robertas bortgång. Barb hjälper Nicki ur en knipa vid Home Plus.