NYPD Blue Rockin' Robin
S1, A22: Sipowicz och Kelly utreder knivmordet på en präst, vars kropp hittades i en park som ofta besöks av manliga prostituerade. Sipowicz får information om en ung flicka som varit försvunnen över två år medan han köper en begagnad bil till Andy Jr.