S4, A12: Shirley försvarar en kvinna som stulit en mans sperma, medan Alan representerar mannen vars sperma blivit stulen. Jerrys bestämmer sig för att hjälpa sin exflickvän Leigh som fått sparken för att ha kramat en elev.