S4, A9: Protesterna hotar, Billets kommer överens med aktivisterna. Irving inser att gamla vänner är nya fiender. Crate och Barrel löser sitt livs fall. Samtidigt som insatssyrkan sliter för att rädda utredningen, befinner sig Bosch djupt ner under marken i Los Angeles.