Girls Role Play
S3, A10: Hannah oroar sig för sitt förhållande när Adam verkar fullkomligt likgiltig då hon inte kommer hem efter en natt ute. Marnie börjar jobba på ett konstgalleri men inte i den roll hon förväntade sig. Shoshanna har en överraskning åt Jessa.