Our Cartoon President Rolling Back Obama
S1, A3: Vår tecknade president bestämmer sig för att upphäva allt som president Obama har åstadkommit, samtidigt som prydlige Jared Kushner och intensive Stephen Miller inleder en oväntad vänskap.