Our Cartoon President
Vår tecknade president bestämmer sig för att upphäva allt som president Obama har åstadkommit, samtidigt som prydlige Jared Kushner och intensive Stephen Miller inleder en oväntad vänskap.
Vår tecknade president försöker återfå Ivanka Trumps förtroende genom att stötta hennes progressiva lagförslag Paid Family Leave, ett drag som ger hans mest lojala programledare i morgonsoffan en existentiell kris.