White House Plumbers
White House Plumbers skildrar hur Nixons egna politiska sabotörer och hjärnorna bakom Watergate – E. Howard Hunt och G. Gordon Liddy – av misstag råkade störta det presidentämbete de ihärdigt försökte skydda.
När Hunt och Liddy är uppskakade efter Watergate-gripandena måste Dorothy ta kommandot för att skydda sin familj och paret Liddy.
Liddy varnar John Dean för att Hunt kan låta sig knäckas. Kevan uppmanar sin pappa att erkänna inför senaten, men det kan redan vara för sent.