Skrattar bäst som skrattar sist Sverige Halloween Special Rör ej för i helvete!
S1, A2: En av Robert Gustafssons mest episka karaktärer bjuder på fläskfilé och gör det svårt för många i rummet. Pernilla Wahlgren och Per Andersson läser en minst sagt barnförbjuden saga och Tord gör comeback med en lika kreativ som förvirrad halloweenföreläsning. Kommer Tord knäcka Erik Ekstrand ännu en gång?