Skrattar bäst som skrattar sist Sverige Halloween Special
Åtta LOL-legendarer gör comeback och bjuder på den galnaste halloweenfesten som skådats. Eva Röse är som vanligt enväldig domare, men denna gång har hon tagit hjälp av en minst sagt udda sidekick. Och reglerna är lika enkla som hårda – den som skrattar åker ur tävlingen.
Robert Gustafsson och Sussie Erikssons hysteriska vita kort chockar alla i rummet och lämnar bisarra spår. Roberts karaktär Lasse Kongo är nära att försätta Erik Ekstrand i extas och Pernilla Wahlgren skjuter pingpongbollar på publiken. Per Andersson drabbas av vilda djur och ”gubbar i rocken” och Eva Röse utser vinnarparet.