S6, A16: Alicias politiska framtid står på spel när Peter ger en intervju som kan påverka valdeltagandet på valdagen. Samtidigt kan en weekendresa med Kurt och hans inflytelserika jaktkompisar ge Diane en gynnsam ny klient för firman.