Rött lag, blått lag The Good Wife
S4, A14: Kontorets riktlinjer ändras plötsligt när Will och Diane ber Alicia och Cary att möta dem i en provrättegång, men i slutändan får de mer än de bad om. Samtidigt försöker Eli undvika att Jordan ska ta hans roll i Peters kampanj medan han fortsätter sin kamp mot Justitiedepartementet.