S1, A5: Det har blivit dags för skolstart för barnen i familjerna. Med ungarna utflugna ur huset oroar sig Phil för hur Claire ska klara av det tomma huset. Jay och Gloria är oense om Mannys något udda klädval för sin första dag i sin nya klass.