S1, A5: Med Nora borta ansluter sig Eph motvilligt till Setrakians strävan i hopp om att hitta tillräckligt med bevis för att få till stånd att hela staden sätts i karantän. Fet råkar på det oväntade i tunnelbanans gångar, och akutläge hotar Palmers stora plan.