Sex and the City Running with Scissors
S3, A11: Är sex någonsin säkert? Carries förhållande med Big försvårar relationen med Aidan, och en oväntad vändning gör att Carrie och Natasha möts. Samantha konfronterar sina sexvanor när en ny älskare vill att hon HIV-testar sig.