Veep Running
S2, A9: Selina låter sig inte avskräckas av ett meddelande att presidenten vill att hon ska begränsa sina offentliga framträdanden och fortsätter enligt planerna. Dan försöker spela båda sidorna av Selina/Danny-rivaliteten.