Sabrina tonårshäxan Sabrina and the Pirates
S3, A15: Sabrina och Valerie köper magiska förfalskade id-kort för att gå på en N'Sync konsert och Sabrina förlorar sina magiska krafter. Magiska pirater invaderar Hilda och Zeldas hus.