S2, A16: På sjukhuset blir Denise vän med Renee, frun till en ung soldat som har skadats i Irak. Joan och Roland har svårt att hitta en lämplig barnflicka till Sarah Elizabeth. Emmalin träffar sin brevvän Logan personligen på vägen till skolan. Chase blir ivägkallad innan sonen Lucas födelsedag och lämnar till Pamela att försöka kompensera för det.