S2, A13: En upprörd Roxy berättar för Roland om Trevors växande beroende av smärtstillande medel. Michael och Claudia Joy är värd för en besökande dignitär och gammal vän, Paolo. Frank och Denise diskuterar sitt förhållande. Pamela plågas fortfarande av sin förföljare.