Safety
S2, A7: Grey ger aspiranterna uppdrag som fokuserar på trygghetsskapande och relationsbyggande arbete. Bradford och West möter ett ungdomslag i amerikansk fotboll där en mamma visar sig vara illa ute. Chen och Harper följer upp klagomål från ett möte med allmänheten, som leder till en oväntad upptäckt. Samtidigt kompliceras John och Jessicas relation rejält.