S1, A4: Bash känner sig splittrad mellan arbetet på sjukhuset och en förfrågan från Syrien om att behandla patienter på distans. Theo känner sig hjälplös när en av hans döttrar råkar illa ut och June jobbar på att förbättra sin sociala förmåga.