Superstore Sal's Dead
S3, A5: En död kropp hittas i affären på Halloween och Glenn och Dina drabbas av panik och förbryllar kunderna. Amy och Garrett hamnar i trubbel när de använder en dejtingapp på Jonah's telefon.