Alias Salvation
S2, A6: Jack gör en stor uppoffring när Sydney börjar tvivla på honom. Under tiden kan Sydney och Vaughn ha blivit exponerade för ett dödligt virus i Taipei; Sloane som fortfarande plågas av tankarna på Emilys död är på väg att brista; och Vaughn engagerar Will för att han ska hjälpa till att göra research på ett fall.