Silicon Valley Sand Hill Shuffle
S2, A1: Säsongspremiär. Efter succén på TechCrunchDisrupt blir killarna på Pied Piper aggressivt uppvaktade av alla riskkapitalister i hela Silicon Valley. Richard tar ett beslut om företagets framtid och får stora nyheter från Hooli.