Second-Hand Showdown with Vicky Pattison Sandie och Shannon
S2, A5: Icke-binära Sandie och småbarnsmamman Shannon får en stilskjuts med extra attityd och second-hand flärd. Vem vinner, Joey eller Sabrina?