S1, A8: Tack vare Phoebes föraningar skyndar sig systrarna för att stoppa en mystisk mördare innan han slår till igen. Under tiden hittar Prue en sanningsförtrollning och använder den för att se vad Andys reaktion hade varit om han fått veta att hon är en häxa.