S4, A4: Danny och Baez undersöker en tonårsflickas död där det verkar som att flickan blivit knuffad framför tunnelbanan av en hemlös man. Samtidigt är Frank irriterad över att han måste träffa den nyligen utnämnda inspektionsgeneralen som nu kommer att granska NYPD-policyn.