Indian Police Force Sanningen
S1, A6: Kabir når Darbhanga och konfronterar Nafeesa om Zarars riktiga identitet. Chockad av avslöjandet, Nafeesa svimmar och Kabir tar henne till sjukhuset. Nafeesa inser sanningen om Zarar och överlämnar sig till polisen och avslöjar att Zarar är i Bangladesh. Kabir och Tara Shetty återvänder till Delhi för att söka tillstånd från inrikesministern för att korsa gränsen och fånga Zarar.