S1, A1: Femtonåriga Sarah är på kant med världen. Hon drömmer om att lämna Avetrana och sitt hem. Det händer den 26:e augusti, när hon svänger in på via Grazia Deledda mot stranden. Destinationen är dock inte havet, utan ett sorgligt öde.