Säsongsavslutning - 11:00 p.m. - 12:00 a.m.
S1, A12: Rebeccas plan för att rädda Donovan går inte som hon tänkt sig. Antiterroristbyrån måste lita på att Carter ger sig ut i fält för att underlätta ett viktigt utbyte.