Säsongsavslutning - Matriarchy
S1, A23: Justin försöker tillbringa tid med sin familj medan han förbereder sig på att dra ut i strid. Nora planerar en förlovningsfest för Kitty. Sarah försöker acceptera sin äktenskapssituation.