Station 19 Säsongsavslutning - Not Your Hero
S1, A10: Ben når en milstolpe som nybörjare och tar, enligt traditionen, emot något av laget. Ripley håller de sista intervjuerna för kapten, men avbryts när laget kallas till en eldsvåda i en skyskrapa.