Brothers & Sisters Säsongsavslutning - Prior Commitments
S2, A16: Kevin och Scotty planerar att bli livspartners. Saul tar itu med sin identitet på ett offentligt sätt. Familjen upptäcker att William har haft fler hemligheter.