Code Black Säsongsavslutning - The Business of Saving Lives
S3, A13: Angels Memorial faller i kaos när ett plan kraschar in i åttonde våningen. Noa hamnar i en bilolycka. Willis erkänner för Rox att han behöver henne. Läkarna samlas i rätten.