Bones Säsongsavslutning - The Nightmare within the Nightmare
S11, A22: Teamet börjar utreda en seriemördare från det förflutna i ett försök att hitta "The Puppeteer," som lever med sina offers kroppar innan han gör sig av med dem. Brennan jobbar sig igenom sina skuldkänslor över att ha slutat förra året och inte ha stoppat seriemördaren tidigare. Men hon anar inte att hon kan själv kan ligga risigt till.